Zasady współpracy

Zasady współpracy

Zależy nam, aby współpraca z Wami przebiegała sprawnie i profesjonalnie dlatego przedstawiamy poniżej zasady, według których pracujemy tak, aby każda ze stron była zadowolona:

Początek współpracy
To za zwyczaj kontakt mailowy lub telefoniczny.
I spotkanie
W dogodnym dla Was miejscu i terminie umawiamy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym prosimy o wypełnienie ankiety dzięki, której poznamy Wasze oczekiwania i możemy przygotować najbardziej optymalną propozycję. Omówimy całą uroczystość, odpowiemy na wszystkie nurtujące Was pytania i rozwiejemy wszelkie Wasze wątpliwości.
Po spotkaniu przygotowujemy dla Was wstępną ofertę oraz opracowujemy szacunkowy budżet, który przede wszystkim uwzględnia Wasze potrzeby oraz możliwości.
Do tej chwili nie jesteście zobowiązani do skorzystania z naszej oferty.
Jeśli spodoba się Wam nasza oferta i będziecie zainteresowani współpracą, wówczas na kolejnym spotkaniu podpisujemy umowę – wzór umowy otrzymacie drogą mailową przed spotkaniem.
Omawiamy kosztorys i szczegółowy zakresu naszych obowiązków. Bardzo ważną informacją dla Was jest to, że nie pobieramy prowizji od opłat dla podwykonawców. Nasze wynagrodzenie jest ustalane zależnie do zakresu i pracochłonności powierzonych nam zadań.
Możecie liczyć na nasze kreatywne pomysły, fachowe rady i kontrolę nad wszystkimi etapami dalszych działań. Nie musicie przejmować się formalnościami, negocjacjami, podpisywaniem umów, wpłacaniem zaliczek i pilnowaniem, czy o niczym nie zapomnieliście. Zaoszczędzimy Wam mnóstwo czasu, który musielibyście spędzić na wybieraniu podwykonawców.
Dla nas najważniesze jest, abyście byli wolni od stresów i zmartwień związanych z organizacją uroczystości.
Na każdym etapie przygotowań służymy pomocą telefoniczną jak i mailową. Ilość spotkań dostosowujemy do Waszych indywidualnych potrzeb.
Będziemy informować Was o postępie przygotowań i konsultować wszelkie kwestie organizacyjne. Dzięki temu będziecie pewni, że przygotowania przebiegają sprawnie i zgodnie z Waszymi oczekiwaniami.
Po uroczystości rozliczamy się w Waszym imieniu z podwykonawcami, dzięki czemu możecie cieszyć się sobą i nie martwić o formalności.