Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksualnych

Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksualnych

Postprzez Agnieszka » 09 lip 2010, 16:20

Kobiety stosujące antykoncepcję hormonalną, nie tylko doustną, są bardziej narażone na zaburzenia seksualne - zgadzacie się z tą opinią?
Pozdrawiam,
Agnieszka
Avatar użytkownika
Agnieszka
Administrator
 
Posty: 52
Dołączył(a): 02 lip 2010, 23:55

Reklama

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez Krycha » 20 lip 2010, 22:57

Spadek libido - podstawowe zaburzenie! W tabletce tyle dostarczymy sobie hormonu, że niestety czasem sexu się odechciewa... :(
Krycha
 

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez Eriska » 23 sty 2011, 17:39

Hej mama duzy problem.podczas pierwszego stosunku i pieszczot zawsze odczowalam podniecenie, ale teraz po miesiacu wspolzycia spadlo mi libido, nie odczowam podnicenia nie wspominajac o orgazmie ktorego rowniez nie mam. Co moge na to poradzic? Doradzcie mi prosze.
Eriska
 

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez okularnica » 23 sty 2011, 17:40

A stosujesz doustną antykoncepcje?
okularnica
 

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez Eriska » 23 sty 2011, 17:41

Tak biore tabletki
Eriska
 

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez okularnica » 23 sty 2011, 17:43

To wszystko moze sie jeszcze wyreguowac i ze tak powiem - wrócic do normy... ale niekoniecznie. Wydaje mi sie ze sprawa sie powinna wyjaśnić jeśli przyjmiesz ok. 4 opakowań. Jesli libido będzie nadal niskie wtedy warto skonsultowac to z lekarzem i poprosic o ewentualna zmiane.
okularnica
 

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez marinera » 23 lut 2012, 18:14

Tabletki zawsze obniżaqją libido, to jest niesamowita ingerencja w całą gospodarkę hromonalną. A przecież rządzą nami hormony właściwie. Ale trzeba wybrac przeciez między ciążą, a spadkiem libido.
Ostatnio edytowano 31 paź 2012, 17:51 przez marinera, łącznie edytowano 1 raz
marinera
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 lut 2012, 18:13
Lokalizacja: Łódź

Re: Antykoncepcja hormonalna stwarza ryzyko zaburzeń seksual

Postprzez kikaa » 03 mar 2012, 23:40

marinera napisał(a):Tabletki zawsze obniżaqją libido, to jest niesamowita ingerencja w całą gospodarkę hromonalną. A przecież rządzą nami hormony właściwie. Ale trzeba wybrac przeciez między ciążą, a spadkiem libido.



_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
...let the spiral knights save the princess...



Może spróbuj sięgnąć po lek Tribestan plus,, na prawdę pomaga w podniesieniu libido.
kikaa
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 lut 2012, 23:49


Powrót do Hormony, antykoncepcja, spadek libido

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron